THE BEST DAILY INSPIRATIONS ONLY

 Брендинг и упаковка розового вина 
 «O-Hour» из винодельни Winelife
 

Posted on 16th September ‘13
Author: Designlenta

Add translation

Gergely Szoke и Eszter Laki создали брендинг и упаковку розового вина «O-Hour». Винодельная Winelife удовлетворит запросы даже самых капризных ценителей виноградного напитка. «O-Hour» — разновидность вина промежуточная между красным и белым вином. Букетом и вкусом розовые вина больше напоминают белые вина, в то время как цвет их приближен к красным. Розовый цвет вина «O-Hour» зависит от таких факторов, как время контакта сока с виноградной кожицей, а также от сорта винограда и времени выдержки вина.

rating: 5

You may like these posts, check it

add comment

21 comments

Produced by
Unlike Productions, 2024
select word or sentence if you find some mistake and press Ctrl+Enter
or just click on
this icon
You find mistake in:
Close
Close

Select any mistake in text, please.

Everyone can be an author, just write us
and describe what’s stuff you can share

Close

* We can change/delete your name or URL if it will contain dirty content or contradict our world-view

Close
If you want collaborate with us and make
regular translations for a long-time
just write us to discuss terms